söndag 31 oktober 2010

Vintertid....




Hej, tycker det är lite "konstigt" att vi ska dra tillbaka klockan nu....det ät mörkt nog ändå så här års så vi skulle väl behöva ljuset 1 timme mer istället för mindre....? Ja på em förstås...tycker det känns som dagarna är sååå korta o kvällen sååå lång...
Dagarna springer ju iväg, vad blev det av förra veckan??? Jo, jobbat 3 timmarspass
(det är ungefär va handen fixar just nu..), sjukgymnastbesök, träning hemma, ridit när jag fått hjälp av goa stallkompisar o så har Emma och jag "gjort stan" med Wilma för första gången...det ska börjas i tid!
En härlig dag blev det, lite shopping, en god lunch med Helena o Sebastian(vet inte vem som ser nöjdast ut av dem när de träffades första gången???) och så en fika o lite shopping igen hos Anna Lena på Madame Nyberg...Wilma va så belåten hela tiden.

Här hemma har B satt upp min nya "gunghylla" som Ulrika gjort, är sååå nöjd... o njuter när det lyser mysigt på kvällen av ljusen där!
Idag har jag vart på kurs med Mjölnir och det gick bra tack vare all hjälp jag får runt i kring och det laddar verkligen mina batterier!!!! Då va Emma o lilla Wilma gulliga och tog hand om verkstan, Wilma i klänning o pälsväst "första dagen på jobbet" hihi:)
Nu ska vi äta lite gott o koppla av en stund...imorgon en ny vecka och den börjar med kärt besök av en "gammal vän", ska bli sååå kul!!!
Kram på Er
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Vad fin hylla och så söt hon är den lilla skruttan!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena