onsdag 27 april 2011

En härlig dag i Stockholm





Hej, imorse tog Emma, lilla Wilma och jag tåget till Stockholm.På fm strosade vi runt i lite favoritbutiker(mest kläder denna gång), Wilma verkar redan gilla shopping....
En god lunch tog Emma och jag medan Lillan intog sin välling, ny energi fick vi då....jag var iväg och fick behandling och sen fortsatte vi strosa runt. Wilma tog en eftermiddagslur men sen va hon ivrig att shoppa(hihi)!
Tyckte vi mest gick omkring o strosade men oj vad kassar det blev.....Emma fick både köra vagn o bära nästan allt(jag tog de lättaste påsarna med mina händer...)
Vår specialité, yougurtglassen i Gallerian missade vi inte, muuums!
En lättare middag tog vi innan det var dags att ta tåget hem, ja det var ju det där med sj då......signalfel mm, lätt att hålla sig för skratt när vi "bytt spår" 3 ggr(det innebär ju att ta hissen ner, rusa en bit ta hissen upp igen med barnvagn o alla kassar)och 70 minuter försenat sakta rulla iväg...okej för oss gick de väl bra men stackars alla pendlare...
Hemma igen är vi nu, nöjda glada och trötta...vad det blev i påsarna ska vi fota när vi piggat på oss med lite nattsömn..
Tack underbara Emma och lillWilma för denna härliga dag!
Kram o gonatt
från
Ewa

Inga kommentarer: