söndag 26 februari 2012

Födelsedagshelg...




Gokväll, nu ska jag snart krypa ner i sängen efter en helg med mycke firande...:)
i fredagskväll hade vi "stallfest", såå trevligt att mötas o ha kul utanför stallet..god mat o dryck, kluriga tävlingar, lite dans o mycke skratt blev det!
Tack alla goa stallkompisar för en härlig kväll!!!
I lördags va de "min dag"...då blev det förstås en ridtur på dan ;).
Kvällen firades hemma med "familjen" o goa vänner...en superkväll för mej :) god mat och såå mycke tok o skratt, lillWilma höll igång som alltid, dansade till Melodifestivalen o "körde hårt" med gammelfarfar 80+, så underbart o se dem leka o hur vig han blir(hihi). Tårtan från "nya kondiset" Royal va supergod, muuums!
Massor med blommor fick jag, "bubbel" och presentkort på SPA bl a ...Tack mina <3 för att Ni gjorde min dag!
Idag var det min kära svärmors tur(hon kallas farmor av oss alla) o då blev de en mysig stund med gott fika hos henne o "farfar"....o Wilma o gammelfarfar hade massor av bus för sig även idag...!!!
Ikväll blir det tidigt i säng....en mysig tidning o lite soft musik...sen sover jag nog gott.
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: