fredag 3 februari 2012

Vinter på "riktigt"....




Nu är det riktig vinter...-15.7 här nu, brrrrr! Men dagen har bjudit på både sol och lite snö.Vykortsvackert är det när solen lyser.
Var till stallet en sväng och pysslade lite med min prins men tyckte det va för kallt för ridning...Mjölnir va lika glad för att bara bli ompysslad o pussad på!!!
Vi har varit förskonade från det värsta vädret och det är jag glad för...tänker på alla som är ute efter vägarna, lurigt med dessa snöbyar o hala vägar...E4an norr om Gävle har ju varit avstängd nästan hela dagen...inge kul!
Min dag har bestått av träning, turen till stallet och några väldans roliga telefonsamtal...o så eldning i kakelugn och vedspis förstås, sååå mysigt!
Ikväll har jag tänt massor med ljus och kollat runt bland mina favvobloggar och bara tagit det lugnt och myst1
Nu kommer bästa B strax hem o då ska vi ta o äta lite gott och mysa ihop.

Inga kommentarer: