fredag 24 augusti 2012

Helg igen...

Hej, dagarna springer iväg och veckorna med... helg igen!!! veckan har innehållit så mycket positiva ingredienser! Så skönt för "mormorshjärtat" att vår Wilma trivs på dagis, många roliga intressanta möten på jobbet, sköna stunder med vår häst och sprutan verkar funka på min höft :) Idag va vi lediga båda två (!!!), på fm tog jag en riktig mysfika med en vän, blev både macka o gobit och mycke prat o skratt! Bästa B anslöt vid påtåren... sen var vi med och hämtade Wilma på dagis, så kul att se hur hon har det där! På sen em fick vi "ett ryck", tog bussen till stan och gick ut o åt gott! Lite regn kom det men vi satt fint under tak med värme... När vi kom hem möttes vi av en vacker himmel och flyttfåglar...de liksom talar om att hösten är nära..... Ett paket till mej fann jag också, bästa B o vår Emma överraskade mig med väskan jag blev "kär i" när jag såg den i stan :) Tack gulliga Ni <3 <3 Nu blir det sängen så vi är pigga imorgon, hästtävlingar hela dagen...ska bli såå kul att möta hästvänner o kika på hästar! Kram o godnatt från Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Ha en fin helg!
Kram/Lena