söndag 21 april 2013

Trodde allt smält till vatten......

Tänk, även söndagen blev solig och härlig!
Idag tog jag årets premiärtur med min cykel( funkar inte såå bra med händer o armar men en liiiten tur blev det iaf!!! )
Fick hjälp av bästa B att skura balkongen, konstigt våra katter känner när det börjar bli dags för den...tror de längtar till myset där ute nu... ;)
Hela em tillbringade jag i dag igen på altanen... i en solstol ;) skönt att "bara vara" i solen!!!
På kvällskvisten gjorde bästa B mej sällskap på sin cykel när jag red, vår häst älskar att tävla mot cykeln så det blev en fartfylld o glad tur....:) När vi kom tillbaka till stallet kom Emma o Wilma och då blev det så klart en extrasväng,
Wilma är så härlig, hon sjunger alltid när hon rider!!!
O att hjälpa till i stallet älskar hon...det ska packas mat, köras skottkärra o sopas, vilken toppen stalltjej vi har!!!
Full av energi var jag när vi kom hem o kände för att ta en premiärrunda i spåret...sagt o gjort..... men hoppsan, jag trodde all snö smält bort, menmen det finns en hel del kvar!!! gjorde iallafall ett tappert försök men det slutade med en powerwalk i byn. Avslutade kvällen med lite mysigt kvällsfika och nu är det dags för knopplådan...imorgon ringer klockan tidigt igen!
Kram o godnatt från
Ewa

Inga kommentarer: