söndag 29 september 2013

En riktig "vilohelg"

Ja då va denna helgen över med...fort går dagarna!
Jag har tagit det såå lugnt, känner att förkylningen finns kvar i kroppen och rösten är inge bra!Så
jag har boostat mej med vila, massa nyttiga färskpressade juicer, honungsvatten
en riktig spa stund i badrummet.
Igår lånade jag ut Mölle så Johanna red honom, kul att hon tyckte han va såå trevlig!
På kvällen kom lillWilma till oss o sov över, hur mysigt är det inte...lördagsmys med godis o Bullerbynfilm, sen somna med den lilla handen i sin...för att sen vakna av en kvittrande liten röst "God morgon mormor" <3 , det blev lite frukostmys och lite lek innan hon åkte hem. Undrar vem hon ärvt intresset av o prata i telefon av ;) ;)
Idag kom bästa jobbarkompisen Marica ut på dagen o vi tog en härlig ridtur på pigga hästar i en höstvacker miljö!
Ikväll har jag bara myst med tända ljus o eldat i kakelugnen och "bara varit"
Hoppas att jag känner mej piggelin imorgon bitti.....
Kram och ha en fin vecka!
Ewa

1 kommentar:

fia sa...

Så vacker spegel. mysigt giort där på bordet .