fredag 27 september 2013

Ett "stort" inlägg då o då eller "ofta o små" ...?

Hej, vilka veckor....snacka om att det händer mycket!!!
På både gott o ont är det "mycke nu".......
jag brukar ju alltid kika in en snabbis varje kväll på mina favvobloggar...alla ger mej nånting positivt!
Men själv är jag dålig på att uppdatera nu....funderar, några små rader o kanske en bild varje dag , eller ett större inlägg då o då???
När jag känner efter känns det som  att ett litet inlägg lite oftare ska testas nu...precis som jag har min "MÅBRABOK" som jag skriver i var kväll..." ett bra sätt att avsluta dagen på.... Där skrivs varje kväll 3 bra saker med dagen idag o ibland lite mer... att känna att jag gjort minst 3 positiva saker för mej och att skriva ner dem blir ett fint slut på dagen..ett lugn som ger en god nattsömn.....
En förkylning med "tappad röst" har jag drabbats av, men nu är rösten på väg tillbaka och även energin  :)
Känns underbart att både Mjölnir o vi stortrivs i vårt "nya stall"...servicen, ridvägarna, ja allt är bara sååå bra!!!
Ser fram emot en helg med vila, träning, ridning och familjemys = ladda mina batterier!!!
Skickar med några bilder som gett mej glädje under veckan!
Kram på  Er o ha en härlig helg!
 Ewa

Inga kommentarer: