lördag 14 september 2013

Ett livstecken...

Hej, här rullar det på...
Det har varit mycke ett tag nu,,,,,med våra jobb nu insåg vi att vi måste göra en förändring för att få det att funka med häst, jobb o livet ;)
Så i förra veckan flyttade vi Mölle till "pensionat Iggelbo". Där bor Gunilla o Svenne med hästarna Aron o Djarfur. Vi får närmare, vi får hjälp med utsläpp o intag o nattmat varje dag...känns bara såååå bra!!!
Klart det blir en omställning för vår Mölle men jag vet att det blir bra bara han får boa in sig( vilket jag gjorde direkt ;)...)
Hästarna måste ju få rangordna sig....
Ikväll red jag för första gången på nya stället....o vet ni, de va minst 7 år sen bästa B o jag red ihop o ikväll gjorde vi det!!!Gunilla lånade ut Djarfur o tog själv Aron o visade oss en av ridsvängarna som finns.....Kan bara säga att det var "känsla" o väldigt kul!!!

Känner att detta kommer o bli sååå bra!
Nu ska jag krypa upp i soffan o kika på TV o mysa med bästa B efter en dag med trädgårdsjobb, hästtävling o så ridning....
Kram
Ewa

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att ni fick rida ut ihop och vad spännande med nya vägar att upptäcka!
Ha en finfin vecka!
Kram/Lena

Sallys hus sa...

Hallå där!
Men å så skönt!
Det gäller att skala bort så mycket arbete som möjligt så att stressen inte smyger sig på.
Bra beslut!
Ser underbart ut!
Kram Katarina