lördag 14 december 2013

Varvade ner efter en intensiv vecka.....

Hej, veckan som gått har varit intensiv med långa men roliga dagar på jobbet!!!
Vi har varit engagerade i Musikhjälpen 2013 och haft vår "egen" glasbur i en galleria i Uppsala o kört livesändningar varje em måndag till torsdag...kända o än inte så kända artister har besökt oss o vi har kört egna program...ja ni förstår att det vart mycke men såååå kul!!!
I fredags flög ett gäng ner till Göteborg o lämnade våra bössor i Glashuset på Gustav Adolfstorg o vet ni de va såååå nära att få komma in o va med i direktsändning...men vi såg dem iaf utanför på torget på vår TV som rullade hela dagen för oss som var på redaktionen.
När jag skulle åka hem kände jag att jag behövde varva ner lite så jag tog en sväng på stan, tog mej bort från gågator o gick i de små gränderna runt Domkyrkan, såååå mysigt!
Ett besök på Mamsell K blev det förstås, en av Uppsalas mysigaste butiker tillsammans med den gulliga butiken intill som jag alltid glömmer namnet på men Kajsas nåt är det

När jag strosat runt ett tag kom helgkänslan till mej och jag åkte hem.
Kvällen blev sååå lugn, en god räkmacka o sen soffhörnet...
Idag har jag vilat mycke, händerna behöver det... men en sväng till Mölle blev det, bästaB o Gunilla har ju skött han på bästa sätt hela veckan men jag har längtat så <3
En mysig stund hade jag även om ridturen blev kort.
Ikväll pysslar jag omkring lite men det blir nog soffan snart....
Kram på er o ha en fin 3:e advent
Ewa

Inga kommentarer: