onsdag 19 mars 2014

Glädjen förbyttes till sorg

I söndagskväll somnade jag med ett leende på läpparna efter vår härliga kväll för vår dotter Emma.....
I måndagsmorse väcks jag av ett telefonsamtal .........
Min lilla mamma har somnat in
Tiden stannar upp, tankar far runt  .....
Tacksam för att min bästa B finns hos mej, hjälper o stöttar mej <3
Det blev en lång resa till Borås, det var tufft att gå in i mammas älskade hem och veta att hon inte fanns där nu.
Men samtidigt skönt att veta att hon fick somna in lugnt där hon trivdes som bäst <3
Under ett par dagar har vi nu fixat det som måste göras
 
Så tacksam för bästa B, vår dotter Emma, min kusin Ulla, min faster och
alla fina vänner som stöttar och hjälper mig dessa tunga dagar
 
Kram från
Ewa

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

En massa kramar till dig fina vän!❤️
Kram/Lena

Anne-Lie sa...

Kramen till dig gumman!!!
Anne-Lie

Sallys hus sa...

Ååå Ewa...
Det finns inga ord..
Jag är så ledsen... kan bara hoppas att hon hade ett långt och lyckligt liv.
Jag bävar för den dagen då min mamma inte finns längre...
Man stannar upp och påminns om hur viktigt det är att tala om för nära o kära vad de betyder.
Skönt att du ar din fina familj runt om som stöttar i det svåra.
Kram och tack för dina gulliga ord hos mig.
Katarina