torsdag 13 mars 2014

Upp o ner, ner o upp ...min dag idag!

En helt vanlig torsdag i mars 2014 ...............................
Händerna börjar "spöka" redan vid 04tiden ... :(  ligger vaken flera timmar men slumrar en stund till slut.
Vaknar vid 8 tittar ut o SOLEN ler mot mej och då blir ju allt lite lättare, stiger upp och ger kroppen en omgång direkt,  träningen går hyfsat, jag intar en god frukost och min bästa B kommer hem!
Efter en mysig lunch tillsammans åker jag till jobbet. Många fina möten blir det, tänk alla dessa underbara människor jag möter ... alla dom lär mig nåt nytt varje dag!
Idag blev det årets första utefika i stan, en riktig "gofika" på Gunterska, där satt vi o njöt av solen alldeles vid Fyrisån... den 13 mars!!!
När jag sen ikväll skulle åka hem fann jag ett mindre gulligt meddelande på vindrutan ...
Alltid svårt med parkering vid jobbet, så jag blev ju så glad idag när jag på "andra varvet" hittade en liten ruta till min bil!
Sååååå onödigt, jag stod fööör nära en korsning :( :(
Menmen, jag försöker tänka positivt, det kan ju hända värre saker än en
P-bot!!!
O hem kom jag, till ett nystädat hus <3
Tack bästa B!!!
En mysig sen kväll har vi haft nu,
bl a kikat på en massa gamla bilder.
Oj va vi skrattat, mycke goa minnen!
När jag summerar dagen är den ju  sååå bra
trots böterna ....
Kram o god natt
Ewa
 
 

Inga kommentarer: