fredag 4 juli 2014

En underbar solig ledig fredag ... :)

Gokväll, innan jag kryper isäng måste jag summera denna underbara dag!
Vaknade efter en behövlig sovmorgon till solens strålar!!!
Mysig frukost med bästa B, sen åkte vi till stallet innan det blev för varmt!
Bästa B gjorde sällskap på sin cykel, nåt vår Mjölnir gillar ... tävla är kul!!!
En härlig träningsrunda på våra mysiga ridvägar blev det ..... O Mjölnir "vann" förstås...
idag visade han en trav som "heter duga" för en gubbe på 22!
Det va ju varmt kan jag säga så vi var svettiga när vi kom tillbaka ... tur att vår Mjölnir älskar at bli duschad i stallets fina hästdusch!
Ut till hagen igen ledde jag en vit fin kille
som så klart hittade hagens enda sandplätt ....
Kolla in hans "leende" sen !!!
Älskade häst!
Resten av dagen o kvällen har jag "levt" på vår altan ,
solat, läst, sovit, myst, ätit och fikat ... och
"bara varit", vilken underbar sommardag!
Känns som alla levt upp idag när det blev sommar ...
så många positiva inlägg o härliga bilder på fb o instagram ...
Tänk va lite sol och värme kan göra!!!
Hoppas vi alla får en solig och härlig helg
Kram o gonatt från
Ewa
 

Inga kommentarer: