onsdag 29 oktober 2014

37 år fyllda av KÄRLEK

OJOJ va fort åren går när man har KUL...
Tänk att det idag är 37 år sen jag mötte mitt livs KÄRLEK ...
Gävle, Blå Grottan, uppbjuden till dans av en "skitsnygg kille" .... minns det som igår!!!
Vår resa har sedan varit fylld av KÄRLEK ... men även av LIVET, glädje, lycka, sorger och tuffa dagar ..... Tillsammans har vi blivit starka ...  <3
" Vår bok  om dessa 37 år" är fyllda av massor av UPPLEVELSER, KÄRLEK, LYCKA och SORGER ..... VÅRT LIV <3
Min högsta önskan är att VI ska få många fler år tillsammans <3
Ikväll när jag kom hem efter 10 timmars jobb möttes jag av min Bästa B, underbara blommor och en riktig MYSMIDDAG
 
Känner mig sååå rik, sitter tätt intill min bästa B
och pratar om Vårt LIV...
Vår underbara dotter Emma  som gett oss en ännu större familj...
Två underbara barnbarn och så är Vi nu en STOR Familj <3 
Lycklig kommer jag att somna,
Kram o god natt
Ewa
 
 

Inga kommentarer: