onsdag 22 oktober 2014

Längesen. .. nu provar jag att göra inlägg från mobilen ikväll

Oj, dagarna rusar iväg o jag hinner och orkar inte allt jag vill, men så är det väl för de flesta .....
Idag har det varit en riktigt grå och regnig dag här men  jag har ändå haft en härlig dag!
Pysslat inne med en massa saker som 'legat över mig', skön känsla när det är fixat :-) o på em hämtade jag Wilma på dagis, det är vardagslyx för mig att möta en sprallig glad 4åring som tar mormor i handen o 'bubblar' om allt kul de gjort <3
Innan jag åkte hem fick jag pussa lite på lillebror med <3, gladaste killen <3
En frisk ridtur på min Mjölnir blev det innan mörkret kom... tror vi syns rätt bra i våra reflexer! !!
Nu blir det lite the o sen sova ... en ny spännande dag imorgon. Kram från
Ewa

Inga kommentarer: