torsdag 30 oktober 2014

Laddat mina batterier med en solig dag

Hej, haft en skön ledig dag ...
förkylningen vill inte ge sig så jag har kurerat mig med "dunderdrinkar" och bara tagit det lugnt.
Ett underbart väder har dagen bjudit på, SOL och hög frisk höstluft så en lugn tur med hästarna blev det på fm
Vi utforskade lite nya ridvägar i solen, hittade flera stycken nya ..... o så vackert det är när solens strålar letar sig in i trollskogen!

På em blev det både en "siesta" och lite utomhuspyssel.
Förra året hade vi sååå lite småfåglar vid fågelstugan men iår
är det redan massor av gäster och det är så mysigt!
Känner mig lite stolt för att jag tagit hand om mig själv idag ....
hoppas jag är full av energi imorgon ;) ;)
Då blir det både Handkirurgen på Akademiska och jobb ...
Ha en mysig kväll och kram
Ewa

Inga kommentarer: