torsdag 22 april 2010

Snöar på tvären




Hej,
känner mej lite låg idag, vi har fått drygt 1 dm blötsnö och det fortsätter snöa på "tvären"...det kändes ju som våren va på G...
Tycker lite synd om alla växter som börjat få vårkänslor och börjat spira...våra ljuvliga blåsippor i backen, lavendeln som vi klippte ner i början av veckan, de känner sig nog lurade idag!
Det som får mej att le nu är att min orkidé slagit ut och ser såå glad ut!
Nu ska jag åka till firman och få lite positiv energi,de får jag av alla möten med goa kunder så jag vet ju innerst inne att om en stund mår jag mycke bättre..
ikväll ska jag ringa och gratulera min kompis Karin B som fyller år idag(jag har stallet ikväll så träffas det gör vi en "ledig kväll")
Ha det gott
kram
Ewa

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon! Orkidéer är så vackra, har en som blommar här hemma också :-) Oj vad snö ni har. Här har vi haft regn och även snöblandat några dagar och väldigt kallt, men idag lyser solen på klarblå himmel och det känns som vår igen :-) Härligt!! Roligt att du gillade kräftsoppan. Ha en fin lördag. Kraaaam Paula