tisdag 8 juni 2010

Vacker tavla och ljuvliga syrener



Hej,
idag ska ni få se ett av mina köp i lördags på "Artur o Gerdas" loppis, denna vackra tavla. Den fick genast en plats på väggen i vardagsrummet och jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag tittar på den...bara älskar den, vilket lyckoköp!!!
Ljuvliga vita syrener fick jag av vännen Ulrika(vi har inga vita än...)doftar så underbart och är såå vackra!
Idag är min B ledig, så mysigt att ha honom hemma även om han har fullt upp på ledig dag(vi kan ju fika och äta ihop iaf..), nu har han klippt gräset och ikväll ska han börja sätta upp planteringsbordet...oh vad jag längtar till det är klart!
Själv tar jag det väldigt lugnt, kan inte göra så mycke med händerna(när jag tar medicin försvinner värsta värken men jag blir sååå otroligt trött o avtrubbad av den så då sover jag bara..)Hoppas jag snart får komma till handkirurgen..
Nu ska vi ta o äta lite gott tillsammans B och jag.
Ha en fin kväll
Kram
Ewa

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh så tråkigt att du ska ha det så jobbigt med värken och jag förstår din lycka över tavlan för den är underbar!
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Viola sa...

Tack för din rara hälsning, vilken underbar tavla, så vacker, hoppas du haft en fin dag, VIOLA