måndag 11 oktober 2010

Lilla Wilma, Välkommen i vår familj




Ojoj, vilka omtumlande dagar det varit...
fattar det knappt än...vi är mormor och morfar!!!
Sent i lördagskväll kom de hem och Wilmas farmor o farfar, Maria o Bosse och vi fick möta det lilla underverket!!! Snacka om kärlek vid första ögonkastet....Oh vilken ljuvlig liten tjej vi fick snosa på....
Hon har mest sovit och ätit de här första dagarna hemma....har haft lyckan att få träffa henne en stund varje dag och jag är så glad för att den lilla familjen mår sååå bra!!!
Imorse blev jag sprutad med cortison i både händer o armbågar, väldigt ont gör det men lyckan över Wilma lägger sig som ett plåster på.....
I lördags tog vännen Karin och jag en tur till Valbo på dagen, började med ett besök hos Madame Nyberg o gulliga AnnaLena...där blev det lite roliga inköp och lite gott fika! Inköpen ska jag fota o visa snart....
Sen blev det "köpis", där vi knatade runt en längre stund....hittade väl inte riktigt det vi letade men några roliga inköp blev det iaf och en god lunch, haha!
Nu önskar jag bara att sprutorna börjar verka och jag kan få tillbaka lite styrka o känsel i händerna så jag kan jobba mer och greja lite hemma...
Kram o gonatt från en nybliven mormor
Ewa

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Jag kan tänka mej att lyckan är total!!!!!Vilken liten underbar Wilma.Ja dom är ju bara så underbara dom små liven.Vad skönt att cortisonet börjar verka!!Lät Mysigt med en tur med en god vän till underbara Madame Nyberg fika och lunch.Önskar dej en fin dag hoppas du får snusa på lilla Wilma idag igen.Önskar dej en fin dag Kram Rita ♥