fredag 1 april 2011

Fredagsmys



Hej, tycker ni som jag att fredagkvällen är en riktig myskväll?? För de flesta innebär den ju inledningen på en ledig helg..för oss har den inneburit början på de mest hektiska(och roliga)dagarna de senaste 23 åren...men den är iallafall speciell och jag vill helst vara hemma då! Lite gott att äta och dricka och "bara familjen".....
Ikväll blev det lite plockmat och ett glas rött till "så ska det låta" och "Skavlan".
Igår firade vi vår dotter Emmas födelsedag, så mysigt när många nära och kära träffas, mycke prat och skratt blev det....kameran kom inte fram tyvärr. Men denna bilden på Emma o lilla Wilma älskar jag!
På dagen i dag var jag till stallet och pysslade lite, så skönt att strosa runt där, småprata med nån härlig stallkompis och lägga lite "fredagsgodis" i krubban till Mölle...
Så tog jag en skön promenad med Wilma i vagnen o fick sällskap av stallkompis Emma och hennes Viggo, går mycke lättare att dra vagnen nu när snön är borta för mej och så mysigt att ha trevligt sällskap, lillWilma sov ju en liten stund...
Nu är det dags att krypa i säng för mej så
Kram o gonatt på Er
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker bild på dina fina!
Ha en riktigt härlig lördag!
Kram/Lena