tisdag 19 april 2011

Vårfint inne o ute...






Gissa om jag är en glad och tacksam "tjej" ikväll??? Vår gulliga dotter Emma o min goa vän Ulrika har idag överraskat oss med att städa hela vårt hus!!! Vilka tjejer, blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dem! Visst försöker jag städa men när händerna är som dom är blir det ju "sådär"...så nu tassar jag runt o bara njuter av doften av "citronsåpa"... har du testat den???tyvärr är den beroendeframkallande, hihi!!
Ute är det alldeles blått i vår slänt av "nigande blåsippor" och som solar lyser påskliljor i hinkar och burkar...Säger bara Välkommen Påsken!!!
Dagarna har rullat på med träning, pyssel så gott det går, flera besök på smärtkliniken och så sjukgymnasten Monika förstås. Är sååå tacksam för all den hjälp de ger mej(och peppning förstås).
I helgen grillade vi och hade mysigt med bästa vännerna, så jag känner mej sååå rik som har alla dessa underbara positiva människorna runt mej...ja min bästa B får inte glömmas bort, han som alltid försöker få mej att må bra <3
Ikväll hade vi temakväll i stallet, centrerad ridning...inspirerande Ulrika Fröding gav oss massor med ideer....längtar till jag kan omsätta dem i praktiken!
Somnar gör jag garanterat nöjd och tacksam...
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: