söndag 30 oktober 2011

Sista helgen i oktober, då ska man "kura skymning"....









Hej, vilken helg....
började med att bästa B överraskade mej med en underbar bukett i fredagskväll, vi har varit tillsammans i 34!!!!!! år den 29 oktober...(det är många år det...men vi känner oss inte gamla men rika på upplevelser av alla slag och väldigt "tighta"<3 )
I lördags fikade vi hos "lilla familjen" hela gänget...stackars Emma "åkte på ett akut ryggskott" i veckan o är inte okej än men är bättre iaf!!!! Att fika i farfars knä är mysigt och att sen få "låna" farmors mobil tycker Wilma är toppen!!!
Lärdagkvällen blev en mysig kväll med många goa vänner o god mat på TP, tjejsnack blev de me....
Idag tog bästa B o jag en tur till Madame Nyberg och "kura skymning"...älskar denna butik, miljön, de härliga tjejerna, inspirationen drar igång...;) o så Anna Lenas kantarellsoppa...muuuums!!! Vilken härlig em!!!
Vet inte om de blev fööör mycke av det goda men ikväll är jag dunderförkyld... :(
Jaja jag är nog inte den enda som är förkyld nu o det går säkert över snart...
Nu önskar jag alla en härlig vecka...o jag ska kurera mej så gott jag kan
Kram på Er
Ewa

Inga kommentarer: