måndag 16 januari 2012

Ikväll är jag en "glad hästtjej" o lite irriterad bloggare



Hej, vilken kväll för en "hästtjej"...
Rolf Göran tar hem Jerringpriset...så himla kul!! Kämpat såå många år för att komma dit han är idag o vid den åldern, tycker han är fantastisk!!! O så siktar han på OS i sommar, spännande!!!
Vi har haft en underbart trevlig kväll med lilla familjen och våra vänner K o J som vi delade stall med i nästan 10 år.....så gissa om de blev skratt o prat om gamla minnen och lite tittande på "gamla bilder"...jisses va mycke kul vi upplevt ihop:)Allt ifrån uteritter med grillnng till husbilsresor till WM har vi delat....
Lilla Wilma va som vanligt på ett sprudlande humör och charmade alla, lillhjärtat!
Som bloggare är jag inte lite irriterad när jag ser att jag fått kommentarer på mina inlägg men kan inte läsa dem eller se vem som skickat dem...bara en vit sida..:( O när jag vill ge någon bloggare en hälsning blir det bara vitt....så trist!!!
Jag som är en "liten bloggare" med få läsare är ju såå glad för varje kommentar o så kan jag inte se dem...Någon som har ett tips för att fixa detta???? Mottages tacksamt lovar jag!
Nu är julen ute ur vårt hus och en väntan på våren finns...tulpantiden älskar jag...
så jag gläder mej åt dessa när vädret är allt annat än kul!! Idag har det varit värsta blixthalkan här men jag tror att de flesta förstog det och tog det lite extra lugnt på vägen....
Nu blir det sängen...en ny dag imorgon...träning o lite annat kul blir det då..
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Jag har också haft det problemet men idag verkar det funka bättre, nån tipsade om att man skulle välja popupfönster för kommentarerna för då funkade det men som sagt än så länge idag har det funkat ;o)
Visst var det härligt att R-G fick Jerringpriset äntligen har en ryttare fått ta emot det. R-G var min största idol när jag var tonåring och bla var vi med på bild i tidningen Ridsport med honom när vi jagade autografer, skrattar åt det nu ;o)
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena