lördag 28 januari 2012

Min lördag



Hej,sen lördagkväll, lite soft musik i bakgrunden o här sitter jag o bloggar....
måste säga att jag haft en fin dag!
Började med träning, cykling o hand o armträning o så en god frukost med bästa B.
Så måste ju alla våra "matgäster" ha mat...det är sååå mysigt, fullbokat nästan varje dag!!!!
Tog bussen in till stan och gick o flanerade medan vännen K va hos frissan, sen shoppade vi lite ihop och avslutade "stadsturen" med ett besök på PLOCK, lite smått o gott stoppade vi i oss o hade sååå mysigt(tyvärr låg kameran såå fint i väskan...som vanligt..)men en trevlig stund i stan hade vi två!!!
Bästa B fixade stallet idag till Mjölnir o Hroi så jag vilade och tränade lite när jag kom hem.
Ikväll blev det lite fylld lax och grönsaker och ett glas vitt för oss, riktigt gott!
Ett långt och givande telefonsamtal med min lilla mamma 87+ har jag också haft idag och det värmer, speciellt när vi bor långt ifrån varann.....men nu snart ska vi ses igen o det ska bli sååå underbart!
Säger kram och gonatt till Er o lilla mamma
Ewa

Inga kommentarer: