lördag 14 april 2012

Aprilväders lördag





Hej, ingen kul upptäckt jag gjorde imorse när jag drog upp rullgardinen....snö, snö, snö!!!
Mysfrukost med bästa B o träning blev det iaf....
Sen trotsade jag vädret o tog mej en tur till Gävle, ett trevligt besök hos bästa "Artur o Gerda"...lite shopping, mycke mys och en härlig fika, Tack bästa Anneli!!!
På hemvägen stannade jag på Blomsterlandet o handlade lite grönt.
Ett stopp i stallet blev det...lite godis till prinsarna...de är ju lördag!!!
Hemma igen blev det en stund vid TV´n....säger bara "Hejja Brynäs" !!!!!!!!!!!!!
Oj pulsen va hög ett tag....undrar hur mycket den slår imorgonkväll???
Efter en kvällspromenad...då solen tittade fram , härligt!!!...har jag småpysslat i skenet av levande ljus.....en helt okej lördag för mej....
Litet trevligt skåp följde med hem från Artur o Gerda...en ny doftpåse i badrummet doftat ljuvligt...o så många levande ljus....
Kram på Er
Ewa

Inga kommentarer: