torsdag 12 april 2012

Nästan lika snabba som Brynäs är vi...hahahaha



Oj va snabb jag va o trycka på knappen....
Kan bara säga att hela vår lilla familj är hockeytokiga Brynäsare....
O jag som försent insåg att vi hade stalltjänst ikväll... såg 1 1/2 period hemma, lyssnade på andra halvan i bilen till stallet, försökte ta in sååå många hästar som möjligt i paus...( o då är förstås alla valacker läääängst ner i leriga hagen....)
försökte va snäll mot bästa B o gick flest vändor i leran o hämtade pållar så han åtminstone fick lyssna på radion...;)i stallet :) Fodra, sopa o kolla så alla mådde bra ( tror pållarna gillade hockeytjattret på radion!!!) lagom hemma till förlängningen...Yesyesyes, Brynäs avgjorde snabbt!!!!
Vilken kväll....men de bjuder jag på när Brynäs vinner!!!!!
Även vår lilla Wilma har blivit brynäsare...eller?? Jo de e klart hon är <3
Nu sover vår lilla familj gott inatt,
kram på Er
Ewa

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Visst var det en härlig match???Jag övertalade mina goa pensionärer att titta på matchen igår kväll när jag jobbade!!!
Ha en underbar hockeyhelg!!
Kramisar från oss!!!
Anne-Lie