måndag 18 februari 2013

Först uppåt o sen ner fort som bara den....

Hej, ja så kan jag beskriva de sista dagarna... I torsdags åkte bästa B o jag till Stockholm, checkade in på mysigt hotel o svirade om...En helkväll på Hamburger Börs hade vi sen, först mat och dryck o sen Magnus Ugglas show, en härlig kväll! Showen är helt klart värd att se!!! Vi avslutade kvällen med ett glas bubbel i den trevliga "belgobaren" på hotellet, tycker det är kul o bara kika på folk o andas lite "stadsliv". Efter sovmorgon o lång härlig hotelfrukost blev det strosande på stan, lite shopping( största påsarna från Hötorget o Hötorgshallen). Så åt vi en god middag innan vi tog tåget hemåt...så nöjda med vår "julklappstripp"(Tack igen bästa Emma o Adam!!!) När vi kom hem kände jag mej lite "konstig" ...men inte värre än att vi mumsade lite chokladdoppade jordgubbar till TV´n Efter nån timme va jag så feberhet...pangbom....jättesjuk :( så hela lördagen sov jag bort o de va skönt! Igår pendlade jag mellan sängen o soffan, mest flytande föda blev det...lite piggare va jag men ont överallt o feber. Tre saker som får mej att må lite bättre en sån dag förutom mina nära o kära är spraket från kakelugnen, tulpaner o levande ljus och så glass förstås ;) ;) Känns som det har vänt(har ju orkat skriva allt detta..) men har fortfarande feber o är sååå trött...längesen jag va så här däckad...tror jag tar o vilar lite igen... Ha en härlig sportlovsvecka o kram på Er (tror fortfarande bilderna kommer "tokigt"...vet inte hur jag fixar det??? ) Ewa

1 kommentar:

Stina sa...

Hoppas att du mår bättre snart.
Fina bilder du visar.:-) Kram Stina