tisdag 12 februari 2013

"Jag ser det snöar".....

Gokväll, avslutar min dag med några rader här... Här hos oss har det snöat till o från i flera dagar nu, inga jättemängder men det ska ju skottas iaf...o plogbilen gör en sån där fin "vall"vid vår uppfart när den kör förbi...:( Så här såg det ut när jag väntade på bussen imorse Rejäla vallar är det, tur jag bara behöver gå över vägen till bussen och att den "pepparpeppar" håller tiden bra! En sak är väldans positiv tycker jag och det är att det märks så väl att det blir ljusare o ljusare nu!!! Dagarna rullar o går fort när man har kul och det har jag trots de dumma händerna. Det gäller att blanda jobb, vila o handträning på ett bra sätt med att vara med familjen, rida sin prins, träffa sina riktiga vänner, göra någon glad....En bra mix gör livet gott <3 i Uppsala är det ju Isfestival nu, har inte hunnit gå igenom stadsparken där det är många isskulpturer än men tänk va glad man kan bli bara av ett positivt inslag när man går från jobbet Ikväll blev det lite mysfika med Hallon-lakritsglass o the, mums! Imorgon är jag ledig o då blir det lite extraträning för händerna o så ska jag ta en sväng till Gävle....o så ska jag mysa lite med mitt lillhjärta Wilma! Bäst o sova så jag är piggelin imorgon... Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: