söndag 3 februari 2013

Lugn o skön helg

Hej, haft en så lugn o skön helg. Mycke vila o bra träning för mina händer har det blivit! Kombinationen vila/ träning är såå viktig för att mina "tassar" ska må bra! Igår blev det också lite hemmapyssel, en skön ridtur och så god mat o dryck innan melodifestivalen...vad tyckte ni??? Här höll vi tummarna för pojkarna som gick direkt till Finalen så det kändes bra..."Dannys nummer" va kalas men resten va väl sådär..... "Tack vare eller pga det" bläddrade jag samtidigt i några gamla magazine...och fick en toppenidé så ikväll har jag börjat jobba på det....hoppa resultatet blir så bra som jag tror...lovar o visa sen ;) Imorse vaknade vi till SOL, sååå underbart! Efter en lugn fm, lite trevligt fikabesök blev det stallet. Blev först en tur ut på vägarna o så avslutade vi på volten, fick mysigt sällskap! Så kul i vårt stall att det är många olika raser...idag en islandshäst, en fjording och en PRE (från Spanien)som tränar samtidigt...men var o en på sitt! När jag kom hem blev det en härlig promenad med vännen Ulrika, så kul för det blir alltid så mycke inspiration o ideer när vi promenerar..... ;) Efter bästa B´s goda mat ikväll har jag tränat igen :) o börjat med min idé, får ta de lite sakta även om det är svårt ( vill ju att allt ska gå fort...) !!! ...men nu är det dags att slå igen ögonlocken, en ny spännande vecka väntar! Så kram o godnatt från Ewa

3 kommentarer:

Neta sa...

Verkar som du haft en bra söndag också, jag har bloggat om min på 2an.
Är du med på Islandshästforumet, jag var det en tid för att återuppta kontakten med en kompis från Kivik, hon har ett sto som heter Stickla.
Jag har för mig att vi satt vid ett runt bord, vi var tre st.

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en riktigt härlig vecka!
Kram/Lena

Neta sa...

Har förstått att det finns fler forum och att detta bildades för att dom inte trivdes med tonen på något annat
http://iseld.forum24.se/iseld.html