onsdag 3 juli 2013

Mysig eftermiddag

Hej,  en eländig fm hade jag när mina händer va totalt ointresserade av samarbete men som tur va blev de lite snällare på dan...det är ju min lediga dag då jag ska både träna o vila dem...
På em blev det ett besök hos Emma o Wilma. Lillhjärtat och jag "lekte" med dockorna...oh så kul vi har!!!
Plockade smultron o trädde på trå gjorde vi med, tänk så gott det kan bli!
 Så hade tjejerna gjort godaste sommartårtan till fika, underbart att sitta ute o njuta av god fika och sina kära <3
Berith kikade förbi med nybakat bröd till Wilma, mycke godare att äta "hjärte, fjärils o änglabröd" tycker hon!
En liten sväng på min vite prins blev det innan vi åkte hem, helt otroligt så mjuk o fin han är trots sin ålder och lite "för mycke vila" sista veckan...Jag blev alldeles varm i hela kroppen av den ridsvängen!!!
Ikväll har jag tränat lite, ätit lite gott med bästa B och tagit det lugnt.......nu ska jag värma mina kuddar o krypa i säng.. tacksam för dagen och det är ju en dag imorgon med!
Kram o gonatt från
Ewa

Inga kommentarer: