måndag 15 juli 2013

Semestern har börjat......

Började ju semestern med att fira min "bästa B" i fredagskväll. Ett härligt gäng var vi
o kul hade vi långt in på natten...
Lördagen blev en dag vid kusten med sol o bad i sällskap av goaste vännerna.
Söndagen bjöd på lite regn så det blev en  "baravaradag"...men på kvällen tog jag en sväng på min prins o sen hade vi en mysstund .
Idag fick jag en överraskning av mina <3...både fotvård och manikyr, sååå skönt! Tack gulligaste ni!!!
Efter lite lunch tog vi en tur till Madame Nyberg, lite shopping o en trevlig fikastund blev det förstås!


En liten visit till Anneli o Artur o Gerda hann vi också med, även därifrån blev det några roliga saker
och ännu en god fika...;)
Innan vi for hemåt skulle jag in på Rusta o köpa soldynor...det blev några söta hissgardiner me ;) ;)
Ikväll blev det lite god lax på altanen o så lite småpyssel...
nu känns det som om JohnBlund snart vill ta över...o det är okej efter en härlig dag!
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: