tisdag 2 juli 2013

Överraskad idag...

Hej, ett litet inlägg innan jag hoppar isäng...
Efter en fin dag på jobbet kommer jag hem o finner denna underbara
hortensia utanför dörren!!!
Vilken överraskning o sååå glad jag blev :) Tack gulligaste Ulrika o Micke!
Lovar att sköta den så den blommar läääänge ;)
Blomman fyllde mej med ny energi så det blev en vända i spåret innan jag kikade lite på Allsång på Skansen.
Pysslat så gott jag kan ikväll, äntligen två nya vetekuddar passande mina händer...ja de va nästan färdiga, men de fick rutiga fodral ikväll....
.så nu ska de värmas o sen lockar sängen o John Blund.....
men en liten kopp the i köket blir det o så ska jag njuta av finaste blomman då!
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Neta sa...

Den kan du plantera ut senare så kan du njuta av den många år, den gillar rhodedenronjord. Men det visste du förmodligen redan ;)