söndag 9 november 2014

Fars dag

Ja idag hoppas jag alla underbara pappor  blivit firade!
Här tog vi det lugnt på fm, softade med långfrukost framför TV´n.
Mitt på dagen tog bästa B och jag en ridtur ihop, nåt som händer alltför sällan ...
idag lånade han Aron o vi hade ett härligt träningspass med grabbarna!
Innan mörkret kom åkte vi till kyrkogården och tände ljus.
Just idag på Fars dag lämnade min pappa oss 1986.
Jag saknar honom varje dag och just Fars dag blir det extra jobbigt .....
Men jag får vara glad och tacksam att jag har så underbara pappor i min närhet!
Ikväll har de firats här hos oss med god mat och lite paket förstås ...
Min bästa B, hans pappa, allas vår "farfar" och Emmas man Adam, en underbar pappa till
våra två barnbarn har vi firat
En supermysig kväll har vi haft ,
Kan bara säga  att jag är sååå rik som har en sån härlig familj runt mig
 
Nu är det dags att slå ihop mina blå ...
imorgon börjar en ny spännande vecka!
Kram o god natt från
Ewa



Inga kommentarer: