fredag 21 november 2014

Underbara dagar på vift .....

Gokväll,
denna veckan har vi haft förmånen att vara på vift ...........
det blev en tur mot Nora o Järnboås, på vägen förstås ett stopp i Norberg, hos Elsa Andersson o hennes konditori
Det är bara sååå mysigt o gott att fika här ....
Vilken underbar miljö och vilken gofika!!!!
Några ... mil till så är vi framme hos vår älskade Faster ...
Tänk att var 86 fyllda o sååå pigg o alert!!!
Kvällen bjöd på go mat o dryck, massa babbel o skratt!!! o spel förstås ...
Onsdagen så blev det en utflykt till mysiga butiker ...  Min skattkammare , Smultrongården och Kvarnboden och så fick jag en härligt mysig fikastund hos min bloggvän  lenaettvitarehem.blogspot.com
Vilken tjej o vilket hem ... hon ger sååå mycke glädje och inspiration!!!
Hemåt igen o på "Gläntan" blev det go mat igen o prat o skratt då min gulligaste kusin Inger o hennes man dök upp ... <3
 Vår älskade Faster 86 år är bara den underbaraste kvinnan .....
Ni ska veta att vi satt vid hennes mysiga köksbord till efter 02 o spelade spel .....
Faster va sist i säng och först upp .....
Undrar om någon av oss är sååå PIGG vid 86?
 
Ett litet collage av detta dygnet ....
Ett härligt utflyktstips är Västanfors Hembygdsgård ...
 
underbaraste fiket, bästa Handelsboden och underbar miljö ...!
Sååå himla tacksam för att jag har min Faster , speciellt nu när min mamma inte finns.
Dessa dagar har laddat mina batterier med så mycke glädje och kärlek!!!
Kram på er allihop
Ewa
 
 



Inga kommentarer: