lördag 24 juli 2010

En hylla till vår balkong




Hejsan,
ikväll har de lovat regn här....hoppas det blir så för här är sååå torrt.Gillar sommar o värme men tycker faktiskt det varit helt ok med några dagar med lite svalare väder....
Kompis Karin har semester o 2 dagar har vi varit på lite "shoppingrundor", så kul vi har då,hihi!!En snabbvisit hos min svägerska i Årsunda blev det en dag med, hon hade börjat med en ny "medicin" för sina leder o jag tänkte jag med kunde prova då hon tyckte det kändes positivt! Såå roligt med att göra "någonting" när jag bara är hemma, glömmer den värsta värken då o träna hinner jag ju ändå!
Hittade ett tyg jag letat lääänge efter så nu hoppas jag händerna blir bättre till jag vill sy nya gardiner till hösten.
En dag stannade vi till på lite loppisar och då fann jag denna hyllan, blev perfekt på vår balkong. Kanon att ha ljus(går åt många varje kväll när vi myser där..), servetter o sånt man kan behöva på den. På en låda under står mina söta "minipelargoner" som jag fått av Ulrika, 2 blommar för fullt och knopp i den tredje, såå glad i dem!
Mina kryddor håller på att växa ur sin låda, men dekorativa är de...får börja skörda lite kanske?
Ikväll kommer Jens och Marit hit, ska bli så kul att få rå om dem lite...blir nog mycke prat och skratt, de är sååå positiva och goa.
Det var allt från mej idag
Ha nu en mysig lördagkväll
Kram
Ewa

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin hylla du hittade!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Stina sa...

Fin hylla du söta.:-) Stor kram från mig.:-) Stina