söndag 4 juli 2010

Vilken värme!!!



Hej,
nu är det riktig sommar...vilken värme vi har här idag!! Tänker på de mina som sliter i värmen på grillen och jag kan inte hjälpa till..
Svårt att va still och inte göra något har jag än men några stunder i min stol på altanen blir det iallafall. Ljuvliga dofter från vår doftschersmin(stavas det så??) kommer med de små vindpustar som drar förbi, underbart!
Gulliga Adam har börjat "takbytet" på vår balkong, det blir såå fint när det blir klart.
Idag överraskade min underbara Emma sin mamma med en ljuvlig sommarklänning, satt perfekt och jag blev såååå lycklig! Den blir kalas nästa helg när vi ska ut och roa oss tillsammans!! Tack goa goa Emma!
På tisdag ska jag få komma till en sjukgymnast och det ska bli sååå härligt(värken är mycke mindre efter sprutorna men det finns ingen kraft i de) men nu kanske vi kan börja träna sakta..jipppiiie!
Nu ska jag ta lite flädersaft och sätta mej i skuggan och njuta av vindpustarna som far förbi...
Kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker klänning du fick!!
Ha en riktigt bra vecka!
Kramis/LenaS