lördag 14 augusti 2010

Kvällsmys


Hej,
vilka underbara augustidagar vi har nu, ja nätter med....
älskar att sitta på vår balkong på kvällen, altanerna blir det mer på dagen eller om vi är flera....
Igårkväll smakade vi de goda ostarna vi köpte på Larsmäss, lite rosévin till dem och vi blev sittandes och prata B och jag till långt efter midnatt(då va det 18 grader varmt!!)sååå mysigt!
I veckan var vi och "bunkrade upp" med värmeljus för det går åt många här...vill gärna tända de lyktor som är ute i trädgårn med nu när mörkret kommer tidigare och så går det ett gäng inne och på balkongen varje kväll.
Passade på att besöka Anna Lena på Madame Nyberg då och där blev det en mysig fika och med mej hem hade jag den nya härliga boken Lev vackert! Jag tar en stund varje dag vid köksbordet och bläddrar sakta....både för att njuta av de underbara bilderna och för att händerna mår bäst då.
Så tränar jag varje dag, högerhanden blir lite starkare tycker jag men vänstern är så svår, säger ifrån och låser sig och det gör så himla ont men det är bara att kämpa vidare....
Nu ska jag gå ut och njuta lite av solen och titta till blommorna

Ha en finfin helg
Kram
Ewa

Inga kommentarer: