måndag 2 augusti 2010

Mums med kräftor....



Hej,
i lördagskväll var Emma, Adam och våra bästa vänner här och vi åt kräftor,muuums!!
Tur med vädret hade vi så vi kunde njuta ute nästan hela kvällen,det gäller att ta tillvara på sommarkvällarna!En jättetrevlig kväll(natt...) hade vi!
Idag har jag varit hos min gulliga sjukgymnast igen, högersidan fungerar bättre och bättre, härligt! Vänstern är krångligare men vi tränar på....nya roliga övningar idag, en del går finfint och en del är tuffare men vi ger oss inte!
Ikväll var jag till min vite prins, så vit va han inte nu..... rullat sig ordentligt i regnblöt hage hade han gjort, men han är min prins ändå....fick hjälp av goa stallkompisar så jag kunde rida en liten stund, det är balsam för kropp och själ!!!
Imorgon är B ledig så då ska vi göra nåt kul ihop....berättar vad nästa gång jag skriver.

Nu blir det en omgång träning för händerna och sen sängen för mej
Kram och gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Åh funderar på om vi ska käka kräftor i helgen, det är ju så himlans gott!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS