söndag 13 maj 2012

En dag/kväll med mycke häst!!!

Hej, idag har vår dag varit "hästig".... Bästa B följde med mej på sin cykel när jag red ut på vår prins.... efter ett tag bytte vi, jag tog cykeln o han vår Mjölnir!!! tror han tyckte de va jättekul för de försvann iväg.....o det tog en stund innan jag såg dem komma tillbaka ;) Kan bara säga att när jag fick tillbaka hästen så dansade vi fram >3 Tack bästa B för hjälpen!!! Han är fortfarande glad o stark snart 20 år gammal vår bästa Mjölnir....funderar på vilken väg vi ska ta?????? Ikväll har vi myst med Anne, ätit lite gott, kikat på gamla filmer... mest på Mjölnir! Lite kul att se vår Emma kämpa mot "Bonde söker fru" Lollo på SM 2000...söta tjejer och duktiga framförallt!!! Lollo tog Gulden men Emma o Mjölnir silver!!! På NM de året representerade Emma Sverige tillsammans med två "TVbondetjejer", Lollo och Susanne....."hästtjejer är speciella <3 " Kram på Er Ewa

1 kommentar:

Emõke sa...

Så härligt det ser ut, har inte ridigt själv men vill att mina två barn ska börja. Min pappa hade hästar som barn och red mycket, han pratar alltid om att det är så härligt!

Önskar er en härlig långhälg.