söndag 6 maj 2012

Mysig ridtur

Hej, ja då va denna helgen slut, oj vad dagarna går fort! Vi har promenerat, umgåtts med nära och kära och jag har vilat mycket, mina händer och armar är "inte på topp" och då blir jag trött av värken med...:( Lite trädgårdsarbete hann vi också med och det känns så bra! Igårkväll va vi till våra härliga vänner U och M och där smaskade vi på årets första rabarberpaj...ojojoj va smaskigt!!! Lite roligt kortspel blev det me... Idag tog vännen A o jag en härlig ridtur på våra prinsar, en otroligt bra terapi när jag har ont! det är såå mysigt att rida i skogen på slingrande stigar på pigga o glada hästar.... Så tacksam för all hjälp jag får så jag kan rida min vita underbara prins Mjölnir, för mej är det verkligen batteriladdare!!! Nu blir det att krypa till kojs...imorgon börjar en ny spännande vecka!!! Kram på Er Ewa

1 kommentar:

hagagården sa...

Hej Ewa
Jo då dom finns i butiken,välkommen på besök!!!
Kram
Ninni