torsdag 31 maj 2012

Strax kliver vi in i junimånad...

Hej, dags att gå i säng...men jag ville byta blad på min fina tänkvärda almanacka jag fick av bästa Berith...det är ju en ny månad imorgon när vi vaknar! varje månad har så vacker bild och tänkvärda ord.... Idag har det varit lugnt, händerna har fått vila så mycket det går...de gillar ju inte vädret nu!Regn o "rått väder" är inge bra.... Men dagen har ändå varit bra, ibland är "baravara dagar" Guld! En liten ridtur blev det på fm, Mjölnir visade sig från sin allra bästa sida o då avslutar man när det går sååå kalas!!! Tänk vad den hästen kan göra mej glad !!! O så tacksam för att bästa B alltid hjälper mej med både stallfix o coachning! Tränat efter förmåga och vilat en del på em. Ikväll har jag småpysslat och en stund vid TV´n blev det... Nu ska jag ta några sidor i min bok innan John Blund kommer...tänk imorgon är det "sommarmånad"....Juni, Välkommen!!! Kram Ewa

Inga kommentarer: