tisdag 22 maj 2012

En liten prinsessa är döpt

God kväll,egentligen dags för sängen men ett litet inlägg blir det.... Efter en härlig morgonpromenad, träning o frukost o lite annat pyssel.... bl a plockade jag in några småbuketter av blomster i vår skogsbacke...det är känsla det!!!... blev det "premiär mjukglass" för i år, hann mumsa i mig halva innan jag kom på att kameran va med!!! Så såg jag dopet av lilla prinsessan Estelle på TV....kan inte hjälpa det men jag älskar dop ....i mina ögon var det en väldigt fin ceremoni. Sen är de ju alltid kul o kika på alla uppklädda damer.....många stilar va det ;) På em blev det en sväng till Valbo, först en runda på Köpis sen en härlig mysstund hos Madame Nyberg.... en "dopfika" med mycke prat o skratt hos Anna Lena :):):) Därifrån fick en pajform i rosa hänga med hem, passar bra för "pajtiden" som kommer nu med rabarber, jordgubbar o allt annat gott! Ikväll har vi varit på stallmöte, pysslat o promenenerat med Mölle och tagit in o fodrat ett gäng goa hästar( som gått på bete halva dagen o då är ganska mätta o nöjda..;) ) En av hästarna fick denna söta middagslåda av sin matte....det är kärlek till hästen!!! Såå gulligt! Nu blir det nog sängen...en ny spännande dag imorgon Kram från Ewa

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin onsdag!
Kram/Lena

Sallys hus sa...

Härliga bilder med sommarfeeling.;)
Låter som en rikgtigt mysig dag du haft!
kram Katarina