lördag 9 juni 2012

Inspirerande dag....

Hej, trött men nöjd efter en härlig lördag är jag. satt o kikade runt på lite bloggar imorse i lugn o ro o då fann jag recept på "syrensaft"...lät ju sååå gott så jag plockade in syrener (tyvärr sjunger de på sista versen här nu...men jag fick ihop vad jag behövde) och "satte" en sats, ska bli sååå spännande o smaka när den är klar i mitten av veckan!!! Mitt på dagen åkte vi till Tunabanan o kikade på Upplandsmästerskapen, träffade massa gamla hästkompisar o hade en kul o inspirerande em med bästa B, Anne o Ida. Efter lite mat och ny energi blev det stallet och inspirerade som vi va fick Anne o jag coachning på volten av Emma o bästa B....ett ordentligt pass blev det o hästarna gick sååå bra!!! Nöjda skrittar vi hemåt med våra prinsar!!! Innan vi for hem blev det lite efterätt hos lilla familjen, lillWilma va som alltid glad o busig! Nu blir de slökikande på fotbolls EM o så i säng....upp tidigt imorgon o släppa ut 5 glada hästar o fixa stallet. Så nu säger jag kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: