söndag 24 juni 2012

Vilken härlig midsommarhelg

Hej, dags att summera årets midsommarhelg och kan bara säga...det blev en 10poängare!!! Att få ha så många nära och kära runt sig och dessutom ha det bästa vädret...då är man rik!!! Mitt på dagen på midsommarsfton va det traditionellt midsommarfirande i Tobo..."hela familjen " på plats! Dans kring stången, mysfika, lotterier, fiskdamm o allt som hör till ....massor av skratt förstås! Tack Tobo IF o speciellt Maria för allt ni gör <3 Senare blev det midsommarmat här hos oss för nära o kära, nubbesallad, laxtårta mm.. och en liten snaps hör till en sån har dag ;) Lek o lite spel i trädgårn är alltid kul...vi va ju sååå lyckligt lottade...SOL hela dagen!!! Grillning på kvällen...o det där härliga "surret" runt grillen förstås..;) En underbart härlig dag!!! På midsommardagen blev det en skön ridtur med bästa B som sällskap på sin cykel...vår häst älskar att tävla med den! På kvällen var vi till goaste vännerna...o där återser vi "gamla vänner" så gissa om de va mycke prat o skratt..högt i tak kan jag säga...blandat med massor av god mat o dryck...en superduper kväll! Idag hade vi en härlig stund med vår häst, både bästa B o jag red honom o det är en otrolig lycka att ha en 20årig häst som är såååå pigg o glad! Ikväll avlutade vi helgen med två fikastunder här.....först "lilla familjen" o Ulli o Micke...sen en sen kvällsfika med Anne o Ida...kan bara säga att jag är sååå rik som har alla dessa underbar runt mej! Somnar sött gör jag.... Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: