onsdag 13 juni 2012

Vår Mjölnir fyller 20 år idag!

Hej, tänk att vår underbara Mjölnir fyller 20 år idag....massor av Grattispussar o godis har han fått! I 14 år har han varit en älskad familjemedlem hos oss....sååå mycke härliga minnen det är och vi hoppas på många fler...så pigg o glad som han är hoppas vi han får vara lääänge till! Så tacksamma att det var just vår familj som fick köpa honom! Idag "dansade" han med mej på volten....mitt hjärta svämmade nästan över o tårar av lycka trillade på kinden (det bjuder jag på...)!!! Hästkompis Hroi o Mjölnir hade lite "kalas" i krubborna sen..... Någon dag ska jag göra ett "Mjölnirinlägg"...om vår resa tillsammans genom åren... måååånga underbara minnen!!! Hela denna dan har varit sååå bra.... imorse när jag kom till jobbet hade "någon" lagt en fin chokladlakritskaka på mitt bord........undrar om de kan ha varit "bästa chefen" Elin???? Snacka om en bra start på jobbet!!! Tack goaste o bästa chefen!!! <3 Sen fortsatte dagen i sån positiv gång...underbara jobbarkompisar, roliga uppgifter o bara sååå kul!!! Provat ut lite "hjälpmedel" för mina händer o armar, fick sååå bra hjälp o goda råd! Kan inte säga annat än att de va en kalasdag i stan!!! Nu är även vår syrensaft tappad och provsmakad....sååå god!!! Vilken tur att jag hittade receptet! Lite tittande på fotboll blir det nu men sen är det Godnatt efter en härlig dag Kram Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Men åå..va härligt att ha en sån pigg gammal trogen vän..;)
Mysigt med lite hästkalas..

vilken underbar chef du har..så skulle alla få ha det.
Men lakritschoklad..hmm..det lät knepigt...;)

kram o ha en fin dag!
Katarina