lördag 30 juni 2012

Min lördag

Hej, avslutar den här mysiga dagen på balkongen med ett glas rosé och kikar i nyaste JDLmagazinet. Tog lite sovmorgon imorse och efter en mysfrukost med bästa B bar det av till stallet. Vår Mjölnir fick lite behandling och sen drog Anne och jag mot Högbobruk och Gydas träningstävling. På vägen dit blev det ett stopp hos min favoritbutik, Madame Nyberg i Valbo. Där kikade vi runt och njöt av allt fint, tog en fika med bästa AnnaLena...nyaste JDL inköptes. Hela em tittade vi på hästar, träffade trevliga hästvänner och hade det bra i SOLEN!!! På hemvägen kikade vi till hästarna i hagen och de mådde sååå bra( lediga som de va idag..) Ikväll har jag tränat lite o småpysslat.....målat lite, det går om jag tar paus ofta(vilket är svårt för det är ju sååå kul)!!! nu njuter jag bara av en skön sommarkväll, vet ju inte hur många kvällar man kan sitta ute o mysa så här??? Missarna gör mej sällskap, de älskar "sin balkong".... Kram Ewa

Inga kommentarer: