torsdag 13 september 2012

De senaste dagarna...

Hej, innan jag kryper till kojs blir det några rader om härliga stunder de senaste dagarna! I måndags em fick vi "låna" Wilma, vilken mysig kväll vi hade, lekte, ritade o hade mysfika med farmor o farfar. Sen läste vi sagor Wilma o jag.....O så kom John Blund på besök! Hela tisdagen hade vi tillsammans med vår Wilma me...njuter av varje stund med henne! Sååå glad att vi bor så nära varandra o kan ställa upp för varandra...o tacksam att bästa "farmor o farfar" kan va med o njuta av sitt barnbarnsbarn... Mitt jobb ger mej energi att klara av mina "dumma händer o armar", att kunna "ge" något och få sååå mycke tillbaka är otroligt häftigt!!! Ett par mysiga ridturer har jag fått me, det är så härligt med höst( o häst)luft...mysigt sällskap på härliga skogsvägar...det ger ny energi!!! Bästa b har plockat massor av gult Guld i skogen..så goda kantarellmackor har det blivit o till helgen ska jag göra en västerbottenpaj med kantareller..det gäller att njuta av stunden ;) Vi har fixat o grejat lite ute, plockat in "sommaren", fixat lite höstkänsla på verandan...o så myser vi förstås med mycke levande ljus nu när mörkret kommer tidigare. Dags att summera dagen o ladda för en ny härlig dag...roliga timmar på jobbet, ett spännande möte o en stund i stallet blandat med träning o vila blir det! Säger kram o godnatt till alla nu Ewa

Inga kommentarer: