onsdag 5 september 2012

Hängig o förkyld

Hej, ja då har jag fått en "liten dos" av förkylning...ont i halsen, nyser o lite feber. va ledig i dag o sov till 10!!!Tog det lugnt hela fm, lagom till lunch kom Wilma till oss en stund så efter lite mat gick vi ut i "vår egen skog"...(finns på tomten) och plockade lingon, ja morfar o Wilma plockade mest...en halvliter fick de ihop på en liten stund! En alldeles egen burk lingonsylt 2012 har Wilma nu <3 jag vilade o sov mej igenom em, kände mej lite piggare ikväll o tog en sväng till stallet o pysslade lite med min prins där och tog en fika...precis lagom aktivitet för mej ikväll, nu är jag trött igen... Blir tidigt i säng...för hur jag än mår imorgon bitti ska jag in till stan o jobbet!!! 3 häftiga, spännande möten står på agendan...tur de finns Alvedon, haha! Sov gott o kram Ewa

2 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men oj då!!
krya på dig!
Det här är ingen rolig tid att vara förkyld på...nu vill man ju vara ute o andas den friska luften.
Vad mysigt med en burk egen lingonsylt....o gott..;)
Ha en fin dag i morgon då...med alvedon..
kram Katarina

Linda sa...

Vilken söt liten Wilma.

Hoppas att du känner dig piggare idag. :)

Kram, kram