söndag 16 september 2012

En lugn dag...med mycke innehåll

Hej, söndagkväll och jag förbereder mej inför morgondagen...och ett spännande möte! Idag har det varit en lugn dag, men ändå fylld med mycke:) Körde lite extraträning för händer o armar på fm(går bra om jag pausar o tar de lugnt mellan övningarna). Så kom gulliga Elin hit med en "växasäng" till Wilma...den ska få lite mer vit färg på sig och kanske några fina ord....? Filippa hade med sig denna underbara "nallefröken" till Wilma! Gissa om hon kommer o bli glad när hon får den...<3 på em tog Anne och jag en mysig skrittsväng med våra prinsar i solen...längesen sist då Hroi varit justerad så de var ju tvungna o "gnabbas lite"...<3<3 Så mysigt nu när alla hästarna är hemma på Svanby efter betessäsongen, här står några av stona o solar sig! Tog in lite kärleksört o pyntade matbordet...det är ju lite kul att ta vara på det man har i sin egen trädgård och sååå mysigt att tända ljusen nu när mörkret kommer tidigare! Blev sååå sugen på äppelpaj ikväll så jag fixade en efter alldeles eget recept...men de blev gott ändå ;) Bästa B jobbade så jag tog en mysfika alldeles för mej själv, tror han tar en smakbit när han kommer hem sent ikväll....;) Nu ska jag tänka på refrängen...o säga kram o godnatt från Ewa Tyvärr har "mitt huvud" på bloggen blivit helt fel när jag bytte bild....försökt återställa men lilla otekniska jag fixar det inte, så ledsen....kanske någon har tips???

Inga kommentarer: