tisdag 16 oktober 2012

En gråmulen tisdag i oktober...kan va alldeles underbar!

Hej, dags att krypa isäng men måste bara säga ett en gråmulen tisdag i oktober kan va helt underbar!!! Efter träning av händer o morgonfix mötte jag upp Emma o Wilma i stan, medan Emma skulle på ett "spännande möte" tog Wilma o jag en promenad i stadsparken o sen till Svandammen, lite otäcka va "bäppbäpp" när de kom fööör nära ;)men en snäll kille gav Wilma lite bröd så hon fick mata dem o då va allt sååå mycke roligare!!! En mysig långlunch blev det sen på Cafe Linné Hörnan med Emma o Anna o hennes tjejer Eyra o Fiona som Wilma genast tog hand om...O mycke prat o skratt blev det ju förstås! Lite spring i butiker hann vi me också.......O va mysigt vi hade ! När jag kom hem hade jag tre (!!!) givande telefonsamtal...vilken dag! Efter vila o lite träning tog jag mej till stallet och fick en härlig stund med bästa Mölle! Älskar dessa lugna stallstunderna med vår vite prins! Ikväll har jag myst i soffan, kikat på Hollywoodfruar( kan inte säga annat än att de är underhållande....) o nu avslutar jag denna häftiga dagen med att Sverige plockade upp 0-4 till 4-4, jisses vilket snack de är på sportradion nu, hihi!! Kan inte säga annat än att denna dan har varit underbar på alla vis o det är såna dagar som gör att jag står ut med mina värkande händer o armar...:) Nu kryper jag i säng o säger kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: